پ ن پ شهریور۹۲
صفحه اصلي تماس با ما عناوين مطالب پروفايل
نويسندگان
جديدترين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس ام اس و عکس و آدرس sms-axs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت


همسایمون می گه به سلامتی تشریف می برید مسافرت؟


پ ن پ ماشینمون بی تابی می کنه اومدیم پیشش زندگی کنیم تنها نباشه


:::


تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم


یارو موتوریه گوشیمو از دستم قاپید


دوستم گفت گوشیتو دزدید ؟


پ ن پ برد انتی ویروس نصب کنه برام


:::


به یارو میگم حاجی, بزن تو دنده من هول میدم روشن شه.


میگه بزنم ۲ ؟ پَـــ نَ پَـــ بزن ۳فوتبال داره !


:::


پدربزرگم فوت کرده تو قبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟


میگم بهشت زهرا ! میگه واسه چی ؟ میگم واسه پدر بزرگم.


میگه اِ ؟ فوت کرده ؟ میگم پـَـــ نَ پـَـــــ تمرینی اومدیم مانور !


:::


به معلممون میگم آقا اجازه هست بریم دستشویی ؟!!! میگه واجبه ؟!


پ ن پس مستحبه !!


:::


بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیااومده با کلی ذوق به بابام


نشونش می دم.میگه بچته؟؟؟!! میگم پَــــ نَ پَــــ اینو الان


از اینترنت دانلود کردم نسخه آزمایشیه واسه تست تا اصلش بیاد!!!


:::


دوازده شب رسیدم دم خونه کلید نداشتم به داداشم زنگ زدم


میگم یواش درو باز کن بقیه بیدار نشن .میگه در خونه رو؟


پَـــ نَ پَـــ در یخچالو!!! سر شب گرمم بود رفتم پشت تخم مرغها !


:::


رفتم سوپر مارکت میگم اقا ببخشید یه لامپ۱۰۰محبت کنین.


اورده تست کرده میگه میبری؟


میگم پـَـ نـَـ پـَـ همین جا میخورم!


:::


اومدم یه سوسکو تو آشپزخونه بکشم … رفیقم می گه : می خوای بکشیش ؟


گفتم پـَـ نـَـ پـَـ می خوام باهاش وارده مذاکره بشم اجاره خونه رو شریکی بدیم!


:::


تو خیابون از یه دختره خوشم اومد

 

بعد از کلی دردسر تونستم راضیش کنم آدرس خونشون رو برای امر خیر بده

 

بهم گفت حالا واقعا از من خوشت اومده ؟

 

پ نه پ شما در مقابل دوربین مخفی قرار دارید!


:::


به بابام میگم پول بده


میگه اونی که دو روز پیش گرفتی چی شد؟ نکنه همشو خرج کردی؟


تا اومدم بگم پـَـ


زد تو دهنم نذاشت حرف بزنم


من فقط می خواستم بگم پس اندازشون کردم


:::


بهش می گم : زود باش دمپاییتو بده تا سوسکه نرفته


میگه : مگه میخوای بکشیش؟


پ نه پ می خوام بدم سوسکه پاش کنه نجس نشه


:::


دستمال کاغذی گرد کردم گذاشتم تو بینی م


مامان بزرگم میگه بینیت خون اومده؟


پ نه دیدم از دماغم داره هوا میاد


گفتم حتما پنچر شدم فعلا اینو رد کنم که بادم خالی نشه


:::


دارم فیلم گریه دار میبینم

 

گریه میکردم  مامانم اومده می گه فیلمش گریه داره ؟

 

پ نه پ خنده داره من دارم گریه می کنم کارگردانشو ضایع کنم !


:::


رفته بودم باغمون، چند تا گلابی افتاده بود باغ همسایه رفتم اونارو بردارم

 

صاحبش اومده میگه رفتی بالا درخت تکوندیش؟

 

گفتم پ ن پ درخت رو گذاشتم رو ویبره بهش زنگ زدم اینطوری شد


:::


اسپری سوسک کش زدم به سوسکه، سوسکه افتاده به پشت دست و پا میزنه

 

هم خونه ایم اومده میگه داره جون میده..؟

 

پـَـَـ نَ پـَـَــــ قیافه تورو دیده از خنده ریسه رفته


:::

منبع:

میخکوب

 mikh-kob.ir

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: |اس ام اس پ ن پ جديد شهريور 92, SMS پ ن پ جديد شهريور 92, دانلود اس ام اس پ ن پ جديد شهريور 92, اس ام اس جديد پ ن پ جديد شهريور 92, تازه ترين اس ام اس پ ن پ جديد شهريور 92, اس ام اس مناسبت پ ن پ جديد شهريور 92, اس ام اس جديد پ ن پ جديد شهريور 92, سئس پ ن پ جديد شهريور 92, دانلود پ ن پ جديد شهريور 92, دانلود اس ام اس پ ن پ جديد شهريور 92, دانلود کتاب پ ن پ جديد شهريور 92, دانلود کتاب موبايل پ ن پ جديد شهريور 92, دانلود کتاب هاي پ ن پ جديد شهريور 92, دانلود برنامه اس ام اس پ ن پ جديد شهريور 92, , |
[ جمعه 22 شهريور 1392 ] [ 22:34 ] [ ali ]

آرشيو مطالب
امکانات وب

خبرنامه وب سایت: